Een efficiënte manier van werken is heel belangrijk bij de verhuis van burelen en werkplaatsen. Onze verhuizers zijn degelijk opgeleid en gebruiken de best denkbare uitrusting voor uw kantoorverhuizing. We beschikken over meubelliften die probleemloos 50 meter hoog reiken: dat betekent dat we jouw meubels kunnen verplaatsen tot en met de 17e verdieping.
Voordat we aan de slag gaan, komen we altijd even bij je ter plaatse om alles op te meten en jouw verhuis te bespreken. Op basis van dit gesprek maken we een offerte op.
Hoe gaan we precies te werk bij een kantoorverhuizing?
Als
verhuisbedrijf beseffen we maar al te goed welke waardevolle documenten, voorwerpen en meubels er moeten worden overgeplaatst. Daarom gaan we altijd met de grootste zorg en uiterste precisie te werk:
-
Zware voorwerpen verhuizen we met een hijskraan
-
Breekbare goederen en kunstvoorwerpen worden altijd met de grootste zorg ingepakt
-
Demonteerbare meubels worden zorgvuldig uiteengehaald en op de nieuwe locatie opnieuw gemonteerd
-
Computers, brandkasten, machines en complete kantoorinterieurs zijn voor ons een vertrouwde zaak
Om je de beste service te kunnen geven, beschikt onze verhuisdienst over:
-
10 vrachtwagens
-
7 meubelliften
-
Verhuizingen die reikt tot op het 17de verdiep
-
Montagelift voor smalle doorgangen of binnen
-
Hijskraan
-
20 vaste verhuizers
-
Verpakkingsmateriaal
-
Nauwkeurige planning en taakverdeling
Opslag van archieven
Elk bedrijf moet 10 jaar lang zijn boekhouding bijhouden. Al die documenten nemen plaats in, en voor je het weet kom je plaats te kort. Accountantkantoren, architecten en advocaten hebben vaak een nog uitgebreider archief.
Puilt jouw kantoor uit van de dossiers en paperassen? Wij slaan jouw boekhouding en administratieve archieven voor je op. Ofwel in archiefdozen op rekken, in de hoeveelheden die je wenst, of in zeecontainers. De archieven van onze klanten zijn discreet van elkaar gescheiden.